W zarządzaniu kancelarią zawsze chodzi o przyszłość.

Przyszłość, w której jest lepiej, dojrzalej i doskonalej.

 
 

Zarządzamy rentownością, bo chcemy wykonywać wartościową pracę optymalnie dopasowanym wysiłkiem. Na drodze do przyszłości mamy przeszłość, w niej dużo dobrych rentownych spraw, świetnych relacji z klientami i dobrostanu, jednocześnie obok nich spotykamy się z nieświadomością w wielu obszarach funkcjonowania kancelarii, braku wiedzy o zarządzaniu, braku umiejętności sprzedaży, porażek marketingowych i trudnych nierentownych spraw.

Mamy w przeszłości nieodrobione lekcje z podstaw prowadzenia kancelarii. Musimy je sobie przypominać, powtarzać, dokonywać rewizji wizji, misji, i wartości, oraz tego, na jakie bóle klientów odpowiada oferta naszej kancelarii.

Odpowiedz sobie na pytanie, jaki ból klienta leczysz? Ile i jakie warstwy ma ta rana, którą musisz się zająć. Poprawna odpowiedź przybliży Cię do spisania strategii.

Kiedy wyjdziemy z przeszłości, stajemy w teraźniejszości. Dzisiaj możemy robić to, co sprawi, że przyszłość będzie zdrowsza, rentowniejsza i lepiej zarządzana. Pomimo potężnego dyskomfortu i oporu, który odczuwamy w relacji do struktur liczbowych czy matematycznych, warto jest dzisiaj się im przyjrzeć, by świadomie pielęgnować przyszłość kancelarii.

Po kilku latach wspierania zarządzających kancelariami, które są firmami z branży usług profesjonalnych doszedłem do miejsca gdzie otrzymuję informację zwrotną od klientów, że treści które głoszę są podręcznikiem, czy biblią zarządzania rentownością.

Mam w sobie bardzo dużo pokory i zawsze staram się patrzeć mądrą perspektywą moich klientów, odczytuje te sygnały jako zachętę do dalszego doskonalenia i dojrzałości. Wiem ile jest warta ta wiedza, dlatego chcę się nią podzielić i zaprosić Cię na zamknięte, płatne szkolenie z podstaw zarządzania kancelarią.

Szkolenie będzie optymalne dla zarządzających średnimi i dużymi kancelariami – prawników, menedżerów kancelarii prawnych odpowiedzialnych za wyniki finansowe, właścicieli firm prawniczych, osób zarządzające działaniami operacyjnymi w kancelariach.

Cele szkolenia:

  • Nabycie umiejętności organizacyjnych i zarządzania kancelarią prawną.
  • Zrozumienie kluczowych obszarów, w których mogą występować straty i sposoby ich minimalizacji.
  • Zastosowanie zasad Lean Management w kontekście kancelarii prawnej.
  • Poznanie efektywnych metod ustalania cen usług prawniczych.

Aby dołączyć kliknij w link: https://app.evenea.pl/event/rentownakancelaria2024/

Kontakt do mnie: piotr@rentownakancelaria.pl