Ile kosztuje dostęp do platformy Legal Business Community?
– Cena dołączenia to 500 zł netto miesięcznie (1 miesiąc), albo 900 zł netto za 3 miesiące.
Co uzyskam dołączając do platformy?
– Głównym celem funkcjonowania platformy jest stworzenie miejsca, gdzie prawnicy będą mogli pozyskać wiedzę o business development, który rozumiemy jako szereg działań mających na celu wsparcie sprzedaży usług prawniczych, poprawę ich efektywności oraz zwiększenie przychodów kancelarii w określonym horyzoncie czasowym, koordynowanie i realizowanie całokształtu procesów związanych z przyszłością kancelarii, marki, usługi lub produktu oraz aktywności w środowisku biznesowym. Jako członek naszej społeczności będziesz miał dostęp do materiałów i informacji pomocnych przy rozwoju kancelarii. Będą to szkolenia, podcast, newsletter, spotkania mastermind, przydatne artykuły.
Jak dołączyć do platformy?
– Aby dołączyć do platformy należy złożyć zamówienie na stronie https://app.easycart.pl/checkout/51100927/LBC wybrać okres, na jaki chcesz dołączyć do platformy i dokonać płatności.
Kiedy mogę zrezygnować?
– Możesz zrezygnować w dowolnym momencie. Wybierasz okres na jaki dołączasz, czyli miesiąc, kwartał, albo rok, zachowujesz dostęp do platformy za cały wykupiony okres. Tylko uważaj, jeśli wykupisz dostęp do platformy na rok, a zrezygnujesz np. po 2 miesiącach nie zwrócimy pieniędzy. Jest to usługa subskrypcyjna. Jeśli wykupisz na miesiąc, możesz po miesiącu zrezygnować.
Jakie sprawy poruszamy w ramach platformy LBC?
W ramach pierwszego kursu dostępnego na platformie poruszyliśmy m.in takie tematy:
– Metody definiowania celów biznesowych.
– Podstawy zarządzania kancelarią prawną od A do Z.
– Audyt technologii w pracy kancelarii, w tym LegalTech.
– Tworzenie strategii rynkowej zorientowanej na klienta.
– Social media i poprawa wizerunku prawnika.
– Marketing i Reklama w branży prawniczej.
– Jak zwiększać sprzedaż w kancelarii prawnej.
Dla kogo nie jest ta inicjatywa?
– dla prawników, którzy nie chcą się rozwijać;
– właścicieli kancelarii którzy nie mają czasu, i nic z tym nie zamierzają zrobić;
– dla właścicieli którzy są wirtuozami marketingu, zarządzania i technologii;
– dla prawników którzy wolą szukać bezpłatnej wiedzy.5